Dit zijn Nederlands most engaged marketeers

Wie is de most engaged marketeer van Nederland? De top-10 van LinkedIn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

LinkedIn stelde deze top-10 voor het eerst samen op basis van een aantal criteria. Iedere factor heeft een eigen weging. Er wordt gekeken naar het aantal connecties, bezoeken aan LinkedIn, gevolgde bedrijven en groepen, het delen van content, het reageren op artikelen, het ‘liken’van content en deelname aan discussies op LinkedIn.

1

Nederlands ‘most engaged marketeer’ op LinkedIn. Gebruikt LinkedIn intensief - hij bezoekt het netwerk dagelijks, vaak meermalen. Volgt veel mensen, vooral de opinieleiders. ‘Ik mag graag kijken hoe zij hun carrière gestalte geven, hoe zij met dilemma’s omgaan, hoe zij vernieuwen. Dat is de inspiratie die ik zoek.’

2

Met LinkedIn heeft Jeremy Brook een deel van zijn geheugen gedigitaliseerd en geoutsourcet, zoals hij het omschrijft. Brook is een grootgebruiker van LinkedIn en is er zo’n zes keer per week te vinden. Gebruikt het ook voor business-nieuws en informatie en volgt verschillende businessleaders, zoals Angela Ahrendts van Apple en Richard Branson.

3

Fox begint elke dag met het openen van LinkedIn. ‘Ik heb mijn eigen newsstream vormgegeven, en ik lees die artikelen ook echt!’ Ook put Fox uit het LinkedIn-netwerk, vooral bij inhoudelijke zaken schakelt hij zijn netwerk in.

 

 

Meer over deze marketeers in het , dat vrijdag 13 december op de mat valt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie