De folder is onmisbaar: zelfs de Tesla-rijder heeft geen nee-sticker
Digitalisering of niet, de papieren folder vormt nog altijd een onmisbaar element van de marketingmix.
Wekelijks help ik dochterlief met folders verspreiden, ze wil een iPhone bij elkaar sparen. Na een paar maanden drong zich zoetjesaan de existentiële vraag op: waartoe zetten wij wekelijks het verstand op nul om een pakket wezenloze, vervuilende lectuur door brievenbussen te proppen? Rationeel: wat zijn de kosten en opbrengsten van foldermarketing?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidInteressant artikel! De echte ondernemer ziet natuurlijk altijd kansen en ziet de positieve kant van ieder verhaal, mooi om te lezen! Feit is wel dat juist de latente consument die dus niet actief op zoek gaat naar informatie nu minder bereikbaar gaat worden. Wij hebben afgelopen tijd met Markteffect onderzoek gedaan naar de foldermarkt en het opt-in / opt-out beleid en eigenlijk was dat misschien wel de belangrijkste conclusie! Voor meer info: https://www.abovomedia.nl/nieuws/de-folder/