Overslaan en naar de inhoud gaan

De folder is onmisbaar: zelfs de Tesla-rijder heeft geen nee-sticker

Digitalisering of niet, de papieren folder vormt nog altijd een onmisbaar element van de marketingmix.
Folders
Mensen laten graag op zondag die folders door hun handen gaan. 'We moeten niet roomser dan de paus zijn door dat te gaan verbieden.’
Folders
Mensen laten graag op zondag die folders door hun handen gaan. 'We moeten niet roomser dan de paus zijn door dat te gaan verbieden.’

Wekelijks help ik dochterlief met folders verspreiden, ze wil een iPhone bij elkaar sparen. Na een paar maanden drong zich zoetjesaan de existentiële vraag op: waartoe zetten wij wekelijks het verstand op nul om een pakket wezenloze, vervuilende lectuur door brievenbussen te proppen? Rationeel: wat zijn de kosten en opbrengsten van foldermarketing?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Niels Bruinsma

Interessant artikel! De echte ondernemer ziet natuurlijk altijd kansen en ziet de positieve kant van ieder verhaal, mooi om te lezen! Feit is wel dat juist de latente consument die dus niet actief op zoek gaat naar informatie nu minder bereikbaar gaat worden. Wij hebben afgelopen tijd met Markteffect onderzoek gedaan naar de foldermarkt en het opt-in / opt-out beleid en eigenlijk was dat misschien wel de belangrijkste conclusie! Voor meer info: https://www.abovomedia.nl/nieuws/de-folder/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in