Juliëtte de Wijn verschijnt eind oktober weer op de buis als Cora van Mora. Met haar typische accent prijst ze als vanouds de kroketten, kipvingers en andere hapjes van producent Mora aan.
In de nieuwe reclamecampagne gaat ze alleen wel op zoek naar een opvolgster. Dat zegt een woordvoerder van het reclamebureau Leukwerkt Worldwide vandaag tegen het ANP.
Volgens het bureau maakt Cora van Mora waarschijnlijk op 30 oktober al haar comeback in het STER-reclameblok. De campagne gaat minimaal een jaar duren. 'Net zo lang tot ze de nieuwe Cora gevonden heeft', aldus het bureau.
Juliëtte de Wijn (44) verscheen met haar typetje Cora van Mora vijf jaar geleden voor het laatst in de reclameblokken. Ze werd door Unilever bedankt omdat iedereen alleen nog maar Cora zag en niet meer de producten die ze moest verkopen. Ze stond het merk in de weg.
Ze prees overigens zestien jaar lang de producten van Mora aan en was daarmee het langstlopende reclametypetje in Nederland, volgens het ANP.
Maar ik denk dat Martine Bijl voor Hak eveneens in die richting komt.
Reclamemaker Bart Kuiper van Leuk Werkt stond aan de wieg van Cora en mag haar dus nu ook weer reanimeren.
Leuk als zo'n relikwie weer opgegraven wordt, maar is het ook slim?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!