Premium

Chocomel-letters in je schoen

Ter promotie van de Chocomel letters konden supermarktbezoekers vorige week hun schoen zetten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De bedacht door DDB & Tribal, kwamen uit een ‘vending machine’ in de Albert Heijn op het Museumplein in Amsterdam. De automaat, die vorige week één dag actief was, deelde gepersonaliseerde sinterklaascadeautjes uit. Mensen die hun schoen zetten in de automaat, mochten het pak Chocomel dat ze kregen gratis mee naar huis nemen.

Zoals in de video hieronder te zien is, werd winkelend publiek gevraagd naar hun naam. Daarna werd een pak Chocomel met de betreffende voorletter erop in hun schoen gedaan.  

Credits
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Productie maatschappij: Ambush Media
Klant: Chocomel
Music producers: JonathanHendrickx

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie