Bolletje brengt zijn pr- en social media-activiteiten onder bij respectievelijk Glasnost en Blauw Gras, beiden onderdeel van bureaugroep Ace. Het doel is om hét gespreksonderwerp aan de keukentafel te blijven, aldus het ontbijtmerk. Zo moeten onder meer producten als crackers, knäckebröd en kruidnoten meer onder de aandacht gebracht worden.
Aan de keuze voor Ace ging geen pitch vooraf. De samenwerking met Havas, dat 'media en creatie' voor Bolletje doet, blijft overeind. Havas introduceerde in 2022 voor Bolletje onder meer de campagne met 'bakker Daan'. De eerste uitingen van de hand van Ace moeten in september live gaan.
Content met knipoog
Karlijn Ordelmans, marketingmanager Bolletje: 'Bijna iedereen kent Bolletje, maar de uitdaging ligt voor ons bij concurrerende huismerken. Samen met Ace willen we verder bouwen aan het merk en de band met bestaande en nieuwe consumenten versterken.'
Ido Sharon, managing director Blauw Gras: 'We gaan de aanwezigheid van Bolletje op populaire social media -platforms versterken met snackable content voor de jongere doelgroep. Content met een knipoog, waar Bolletje om bekendstaat.'