Bedrijven kunnen hun steun aan goede doelen voortaan volgen op Favoraid

Launching partner van het platform is Plan Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze week is tijdens het nieuwjaarsevenement van MVO Nederland het platform gelanceerd, waar bedrijven en goede doelen elkaar kunnen vinden. Favoraid is opgericht door Martijn Draaisma en Christel van den Berg.

Door op regelmatige en laagdrempelige manier donateurs en zakelijke relaties over projecten te informeren, kan de basis voor een langetermijnrelatie worden gelegd.

Plan Nederland is launching partner van het platform. ‘Favoraid haalt het goede doel de huiskamer in, je ziet het effect van de donatie en leeft gedurende het hele project mee’, aldus de oprichters.

Partners betrekken

Plan Nederland is continue op zoek naar nieuwe manieren om partners te betrekken en fondsen te werven, en op doeltreffende manier te communiceren over de projecten die zij ondersteunen. Favoraid moet in deze behoefte voorzien: bedrijven en donateurs voelen zich van begin tot eind betrokken bij het project dat ze financieren.

Branden

Het platform biedt hen de mogelijkheid om een aansprekend project te branden met hun logo en te delen binnen hun (zakelijke) omgeving.

Het platform zal gaandeweg aangevuld worden met projecten van andere goede doelen.

De Meisjesclubs

Op het platform worden met foto’s en video’s de resultaten door de tijd heen getoond. Bedrijven kunnen deze delen via de sociale media, en op het platform reacties achterlaten. Een van de projecten is bijvoorbeeld De Meisjesclubs, van Plan in Nepal. In dit project leren meisjes over hun rechten en over hoe op te komen voor zichzelf, maar ook hoe zij dingen kunnen veranderen. Dit project wordt inmiddels gesponsord door twee bedrijven. De impact van de donaties wordt op het platform duidelijk weergegeven.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie