AXA Bike Security ontwikkelt nieuwe merkstijl

Het Nederlandse bedrijf, marktleider op het gebied van fietssloten en fietsverlichting, laat een nieuwe visuele identiteit ontwikkelen door SOGOOD

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

AXA, ooit ASSA, heeft internationaal een vooraanstaande positie in de fietsmarkt. Het bedrijf heeft ook een bedrijfsonderdeel dat zich richt op Raam- en deurcomponenten. Harmen Treep, Business Line Director bij Axa ‘Iedereen kent ons van de fietssloten, maar we doen nog veel meer, zoals bijvoorbeeld fietsverlichting. Al die en toekomstige nieuwe producten moeten worden gepositioneerd onder één sterk merk dat staat voor veiligheid van fiets en fietser. Daarom hebben wij SOGOOD gevraagd een nieuwe merkstijl te ontwikkelen.’ Edwin Visser van SOGOOD: ‘Een hele leuke categorie om voor te werken. Zonder pitch mochten we direct aan de slag. We denken snel het resultaat te kunnen onthullen.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie