Annelieke Dijkstra gaat nieuwe PR-tak SportVibes United leiden

Oud-journalist en PR-adviseur neemt de leiding en treedt ook toe tot het managementteam.

Het sportmarketingbureau SportVibes United lanceert zijn eigen Media PR-tak, met Annelieke Dijkstra aan het hoofd. Ze was jarenlang sportjournalist voor het Algemeen Dagblad waar ze verslag deed van sporten als Formule 1, voetbal en volleybal. In 2008 ruilde Dijkstra de journalistiek in voor communicatieadviesbureau Schuttelaar & Partners waar zij als leidinggevende verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van crossmediale campagnes, mediastrategie en creatieve PR-plannen.

‘Terugkeren in de sportwereld, voelt geweldig’, zegt Dijkstra. ‘Er zijn weinig domeinen waarin de relatie met het publiek zo belangrijk is als in de sport. Ik ben ervan overtuigd dat topsport en breedtesport winnen als je, zoals SportVibes, offline en online de verbinding legt tussen fans, sporters, bedrijfsleven en andere ondersteunende organisaties.’

Volgens Frans Vleggeert, marketingdirecteur bij Sportvibes United, is het ontwikkelen van crossmediale campagnes rondom sport een terrein waar kennis, netwerk en creativiteit samenkomen. ‘Dit vereist een grote mate van professionaliteit en die halen we met Annelieke nog meer in huis. Ze brengt een schat aan ervaring mee, zowel op creatief vlak als ook op het gebied van mediarelaties, woordvoering en (crisis)communicatie&;, zegt Vleggeert. ‘Dit is van grote waarde voor zowel toekomstige activatiecampagnes als ook de organisatie van sportevenementen. Samen met onze klanten streven we ernaar om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van sport.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie