Hoe zet je een nieuw product op de kaart?
No Fairytales is met hun groentetortilla’s hard aan de weg aan het timmeren om Nederland te helpen meer groente te laten eten. Om meer merkbekendheid te genereren onder een groot publiek en de verkoop een boost te geven, ging No Fairytales voor het eerst op televisie in mei 2020. Mooie resultaten lieten niet lang op zich wachten.
Een tipje van de sluier
Om alvast een tipje van de sluier op te lichten: No Fairytales wist als merk met hun tv-campagne een bereik van maar liefst 65% te behalen in de doelgroep 25-67. Zo zag No Fairytales als starter op het gebied van tv-reclame al snel het positieve resultaat van een tv-campagne met voldoende mediadruk.
Wil je nog meer weten over de ervaringen die No Fairytales heeft opgedaan en welke inzichten dit met zich meebrengt, ook voor jouw merk? In deze klantcase zetten we ze voor je op een rij!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!