Advertorial Adoptie van digitale spraakassistenten nog in beginfase Spraakassistenten wordt het meest gebruikt voor zoekopdrachten en het stellen van vragen.
Partnerbijdrage Moeten we blij zijn met de nieuwe agile (marketing) manager? De rol van managers verandert. Zo ook die van de marketing manager. De vraag is: moeten we hier blij mee zijn?
Partnerbijdrage Mystery Shopping is geen mysterie: zo zet je het effectief in Mystery Shopping voegt waarde toe aan klanttevredenheidsonderzoek. Er zijn een paar basis key elements voor een goed MS-programma.
Partnerbijdrage Hoe nieuwe technologie gedragsstudies kan voeden en inzichten kan verrijken Meegaan met de tijd biedt grote potentie
Advertorial Informatierijk maar toch kennisarm De fusie van Human Curation en Artificial Intelligence als antwoord op infobesitas
Partnerbijdrage / SEPTEMBER 23, 2019 10:15 Emoji in kwalitatief marktonderzoek... wat is de toegevoegde waarde voor jouw merk? ? ? ? ? ? Wat heeft kwalitatief marktonderzoek aan emoji? En wat is de uiteindelijke toegevoegde waarde voor je merk? ? ? ? ? ?
Partnerbijdrage / NOVEMBER 8, 2019 16:03 4 trends die laten zien hoe technologie de besluitvorming van de consument verandert De digitale transformatie waarin we ons bevinden, leidt tot een radicaal ander consumentengedrag
Partnerbijdrage / NOVEMBER 12, 2019 15:02 Ontvang binnen enkele uren resultaten met het nieuwe doe-het-zelf platform Ipsos.Digital Dit platform biedt de mogelijkheid om binnen enkele uren te voorzien in de behoefte van onderzoeksresultaten en inzichten
Partnerbijdrage / NOVEMBER 8, 2019 16:05 Stop met het uitschrijven van lange creatieve concepten voor je innovaties! De tijd dat we innovaties promoten met lange advertenties waarin alles tot in detail werd toegelicht, is nu echt voorbij