Hoewel Paul Polman is geen klassieke PR-man is, is hij volgens PRWeek de machtigste communicatieman ter wereld. Dat maakte het Amerikaanse vaktijdschrift vandaag bekend.
Polman dankt zijn uitverkiezing aan de enorme communicatiekracht van Unilever met zijn vele merken–waaronder Dove en Axe - en aan de manier waarop Polman de agenda bepaalt voor modern reputatiemanagement. Het maatschappelijke beleid van Polman bij Unilever is uniek en inspirerend, aldus PRWeek. Het is Polman gelukt om het beeld van zijn onderneming fundamenteel te veranderen door de agenda van duurzaamheid in het hart van het bedrijf te plaatsen.
PRWeek koos eerder deze maand al het duurzaamheidsproject Sunlight van Unilever als een van de initiatieven die de toekomst van de communicatiecampagne te definiëren.
De top-10:
1 PAUL POLMAN, Ceo Unilever
2 ROLAND RUDD, Co-founder, Finsbury
3 SIR ALAN PARKER, Founder, Brunswick Group
4 MATTHEW FREUD, Founder and CEO, Freuds
5 ALEX AIKEN, Executive director for government comms, Cabinet Office
6 JACKIE BROCK-DOYLE, CEO, Good Relations Group
7 SALLY OSMAN, Director, royal comms
8 ROBIN GRANT, Co-founder and global MD, We Are Social
9 COLIN BYRNE, EMEA and UK CEO, Weber Shandwick
10 JOHN WAPLES, Senior MD and UK head of strategic comms, FTI Consulting
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!