Treurniet won samen met compagnon Almar Holtz in 2012 de NIMA AWARD in de categorie Marketing Launch.
Treuniet lanceerde 2theloo in 2011 in de Kalverstraat in Amsterdam. 2theloo speelt in op de behoefte van winkelend publiek door aldaar comfortabele en schone toiletten aan te bieden. Klanten kunnen bij 2theloo ook terecht voor een espresso of een drankje aan de balie. Daarnaast zijn er verschillende artikelen te koop. Snel na het eerste succes breidde de formule uit en ging 2theloo met Shell in zee voor de snelwegvestigingen in Nederland. Shell bleek zo tevreden over 2theloo dat het koos voor een internationale uitrol.
Na zijn studie Rechten aan de Universiteit van Amsterdam werkte Treurniet bij sportmarketing-bureau Pro Sport en is daar vervolgens partner geworden. In 2009 ontstond tijdens een dag winkelen met vrouw en kinderen het idee ontstaan om een keten met toiletwinkels te beginnen. Treurniet stierf onderweg naar een afspraak voor een nieuwe 2theloo-vestiging in België en had er net een inspectieronde opzitten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!