Premium

McDonald's lanceert buitenreclamecampagne zonder logo

Naar een concept van TBWA\PARIS lanceert McDonald's nu ook in Nederland een campagne zonder logo.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de campagne &;No Logo&; is de hoofdrol weggelegd voor McDonald&;s-iconen als de Big Mac, de Franse frietjes en de hamburger. TBWA\NEBOKO: &;Weinig merken hebben zo’n beroemd en herkenbaar logo als McDonald’s met zijn Golden Arches. Dan vergt het lef om zo’n logo juist níet te gebruiken.&;

TBWA\NEBOKO voegde aan de van oorsprong Franse campagne enkele Nederlandse iconen toegevoegd: Quarter Pounder, Milk Shake en McFlurry. De outdoor campagne is overal in Nederland te zien.

Credits:
McDonald’s Nederland: René Jaspers, Menno van der Hoeven, Miriam Kolenbrander
TBWA\NEBOKO: (Creatie) Evert Limburg, (Account) Patritia Pahladsingh, Danielle Jonk, Eline Croes
Fotograaf: Willem Groeneveld
Concept: TBWA\PARIS voor McDonald’s Frankrijk    

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie