Jongen vraagt om korting, dit is hoe KPN reageert

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Je ziet het vaak gebeuren: mensen die om korting of gratis dingen vragen via social media. Proberen kan altijd, maar bedrijven zijn lang niet altijd zo happig.  

 

1. Thijs krijgt opvallend veel post van  en doet een .  

 

2. KPN reageert keihard:

 

 

3. Toch blijven de brieven maar komen.  

 

Met een wel heel bijzondere pet erbij.  

 

4. KPN zal het oplossen, maar nog steeds zonder korting.  

 

5. En doet er nog een schepje bovenop.  

 

6. Oeps.

 

 

7. Klaar is kees!

  

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Dit artikel werd geschreven door

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie