Overslaan en naar de inhoud gaan

John Faasse voorzitter Platform Buitenreclame Exploitanten

John Faasse volgt per 1 december 2013 Marijke Coppens op als voorzitter van het Platform Buitenreclame Exploitanten (PBE).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

John Faasse is een autoriteit op het gebied van mediaonderzoek. Hij werkte onder meer bij het Cebuco, onderzoeksbureau Inter/View en de mediabureaus TMP, Initiative en Kobalt. In zijn tijd bij Initiative heeft hij aan de wieg gestaan van IM & Out, het eerste gestandaardiseerde onderzoek naar de effectiviteit van buitenreclame in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Faasse: &;Het buitenreclame onderzoek is het enige bereiksonderzoek in Nederland dat de adverteerder daadwerkelijk inzicht geeft in de zichtbaarheid van zijn advertentieboodschap. Out Of Home media vormen het laatste bastion in een versplinterend medialandschap. Bovendien laten zij zich bij uitstek combineren met toepassingen op het gebied van mobile advertising. Er kan aantoonbaar meer met Out Of Home. Mijn missie is het om dat aan de markt te bewijzen.&;

Faasse is verbonden aan Adformatie als vaste columnist c.q. blogger.

PBE: “Met John Faasse aan boord zal het buitenreclame onderzoek en het PBE als organisatie op een nog hoger niveau komen. Alle bij het PBE aangesloten exploitanten zijn zeer vereerd dat John de buitenreclame gelederen, met zijn expertise en ervaring, wil komen versterken!

Coppens hanteerde de voorzittershamer bij het PBE de afgelopen 6 jaar. Onder haar leiding is het nieuwe buitenreclamebereiksonderzoek gerealiseerd.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in