Marloes Janssen (strategisch creatief) en Annet Kloprogge (creatief strateeg) versterken strategisch designbureau Wunder. Janssen heeft ervaring op gedaan als art director bij They en als freelancer bij verschillende andere bureaus. In 2014 is ze genomineerd voor de ADCN Young Talent Award. Kloprogge heeft op Hyper Island gestudeerd en ervaring opgedaan bij M&C Saatchi in Sydney en bij VBAT in Amsterdam. Ze zal zich bij Wunder richten op digitale projecten en de samenwerking tussen Wunder en zijn opdrachtgevers.
Scheidslijn
Sinds de start in 2014 werkte Wunder voor opdrachtgevers zoals ATAG, Cendris, CliniClowns, Red Bull, RTL en Pour Vous. Om die beter van dienst te kunnen zijn is het bureau op zoek gegaan naar versterking in de breedte. Alef de Jong, partner en creatief strateeg: 'Ons doel is om merkeigenaren te helpen bij de transitie een statisch merk naar een responsive merk. Hiervoor zoeken we mensen die bedrijfsstrategieën kunnen vertalen naar aantrekkelijke, visuele merkverhalen. Mensen die werken op de scheidslijn tussen branding, design, communicatie en interactie. Met Marloes en Annet hebben we ons versterkt op deze vlakken.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!