Om aandacht te vragen voor de BN’er-special van het datingprogramma First Dates op NPO 3 lanceert BNNVara een speciaal Instagram-filter. Zo kunnen gewone stervelingen zien welke deelnemende BN’er zijn of haar perfecte match is. Het filter, ontwikkeld door Robot Kittens, moet de BN’er-editie van First Dates onder de aandacht te brengen bij de kijkers en gelijkertijd de nieuwe deelnemers bekendmaken.
Blauwe ogen
First Dates is het tv-programma’s BNNVARA waarin singles tijdens een etentje elkaar beter leren kennen. In het programma is te zien hoe ongemakkelijk mensen kunnen zijn tijdens een first date. Naast de 'frisse' ontmoetingen van de potentiële stellen in spé wordt de populaire datingshow opgeleukt met wijze spreuken van ‘maître Sergio’ en de blauwe ogen van barman Victor.
BNNVARA legt uit dat het de tweede keer is dat er BN’ers aan het programma deelnemen. De vorige keer was tijdens Valentijnsdag.
Nieuwe vorm van aandacht realiseren
Romy Manshanden, digital marketeer BNNVara: ‘We wilden voor deze nieuwe BN’er-special, die vanaf zondag 8 november van start gaat, graag een nieuwe vorm van aandacht realiseren bij de First Dates-kijkers. De Instagram-filter is echt erg leuk geworden en maakt je ook nieuwsgierig om te zien welke bekende deelnemer aan jou gekoppeld wordt.’
Tijmen Mulder, co-founder Robot Kittens: ‘Instagram-filters zijn booming! Het is sowieso een geweldige promotietool in de social mediadoelgroep ter aankondiging van nieuwe producten, of in dit geval een nieuwe BNNVara-serie. Voor First Dates zijn we uitgegaan van de populaire Instagram-filter ‘which Disney princess are you?’, maar dan in de BN’er versie van First Dates. En het is ook telkens erg verrassend welke bekende Nederlander aan je wordt gekoppeld.’
Stervelingen kunnen hier hun BN-match zoeken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!