Bij de prijsuitreiking op 16 mei – tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame – zullen zowel een landelijke, als een regionale winnaar bekend worden gemaakt. Initiatiefnemer van deze publieksprijs is de DDMA Businessgroep Verspreidingen die met de Awards de aandacht vestigen op de reclamefolder als gewaardeerd medium. De Beste Folder Awards vervangt de Gouden Deurmat.
De retailers die behoren tot de top 25 zijn op basis van vooronderzoek door consumenten geselecteerd. Dit vooronderzoek is gehouden onder een vast consumentenpanel van Q&A Research and Consultancy. Daarnaast kunnen retailers zich ook zelf aanmelden voor de Beste Folder Awards en consumenten oproepen om op hen te stemmen via De beste folder. Op deze website kunnen folders worden beoordeeld op aspecten als leesformaat, overzichtelijkheid en aantrekkelijkheid.
De twee folders (landelijk en regionaal) met het hoogste gemiddelde eindcijfer ontvangen de Beste Folder Award 2013.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!