Peer Swinkels, directielid van Bavaria, licht toe: “Bavaria kwam tijdens het WK in 2010 als eerste met een item speciaal voor vrouwen. De traditie die we daarmee in gang hebben gezet zetten we nu voort voor het aankomende EK. We maken ons op voor een nieuw kampioenschap en presenteren met trots ons nieuwe tenue: de V-Dress. Met het geraffineerde ontwerp van het ontwerpersduo Spijkers en Spijkers is de V-Dress de ideale opvolger en must have voor dit EK. Met deze jurk maakt vrouwelijk Nederland zich op om het EK in stijl tot een succes te maken en de overwinning te halen.
Of wel: Dress voor Victory!”.
Aan de ene kant is het jammer dat Bavaria weer met een jurkje komt. Vorig jaar was het supervernieuwend, daarom is een herhaling een kleine teleurstelling. Aan de andere kant start het biermerk nu een traditie, en kan het de vrouwelijke voetbalfan nu echt claimen. Zoals Heineken dat met het hoofd van de oranjesupporter doet. Slim dus.
De jurk zelf vind ik best mooi. Hij zit waarschijnlijk flatteuzer dan de Dutch Dress.
De V-Dress is vanaf 7 mei in de supermarkt te verkrijgen. De jurk is samen met 6 flesjes Bavaria verpakt in een stijlvol tasje voor EUR 9,99.
Voor diegenen die op Koninginnedag al stijlvol in Oranje voor de dag willen komen worden er in totaal 1.000 unieke, genummerde V-Dresses weggegeven op vrijdag 20 april. Die dag wordt er om 20:00 uur in de PC Hooftstraat in Amsterdam en om 17:00 uur op de Markt in Eindhoven een speciale tijdelijke V-shop geopend.
Alle EK-acties, -gadgets en campagnes zijn te vinden op Verse Reclame.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!