Boom Communicatie doet de Rijkspas

Boom Communicatie gaat de nationale campagne verzorgen voor de Rijkspas, een multifunctionele smartcard die toegang biedt tot gebouwen en systemen van de rijksoverheid. Al 130.000 rijksambtenaren hebben de pas. De campagne moet hen wijzen op nieuwe mogelijkheden ervan.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijkrelaties heeft na een aanbestedingstraject voor de samenwerking met Boom gekozen.

Joop Maas, adviseur bij Boom, over het waarom van de campagne: ‘Rijksambtenaren kennen de Rijkspas nu vooral als een soort ID-kaart en als toegangsbewijs om hun eigen rijksgebouw binnen te komen. Aan de pas worden nu steeds meer functionaliteiten gekoppeld, die het komende jaar onder de aandacht moeten worden gebracht van pashouders. Een daarvan is het toegang krijgen tot meerdere rijksgebouwen, de zogeheten interdepartementale toegang. Pashouders hoeven dus niet meer per se elke dag naar hun ‘eigen’ werkplek te gaan en kunnen snel naar binnen voor besprekingen. De pas levert op die manier nog meer gebruiksgemak en efficiencyvoordelen op.’

Eind januari moeten de campagnemiddelen al klaar zijn voor de lancering. Directeur Hans van den Boom: ‘De overheid heeft met minder mensen en minder budget behoefte aan een partner die snel en efficiënt resultaat boekt.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie