Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijkrelaties heeft na een aanbestedingstraject voor de samenwerking met Boom gekozen.
Joop Maas, adviseur bij Boom, over het waarom van de campagne: ‘Rijksambtenaren kennen de Rijkspas nu vooral als een soort ID-kaart en als toegangsbewijs om hun eigen rijksgebouw binnen te komen. Aan de pas worden nu steeds meer functionaliteiten gekoppeld, die het komende jaar onder de aandacht moeten worden gebracht van pashouders. Een daarvan is het toegang krijgen tot meerdere rijksgebouwen, de zogeheten interdepartementale toegang. Pashouders hoeven dus niet meer per se elke dag naar hun ‘eigen’ werkplek te gaan en kunnen snel naar binnen voor besprekingen. De pas levert op die manier nog meer gebruiksgemak en efficiencyvoordelen op.’
Eind januari moeten de campagnemiddelen al klaar zijn voor de lancering. Directeur Hans van den Boom: ‘De overheid heeft met minder mensen en minder budget behoefte aan een partner die snel en efficiënt resultaat boekt.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!