Alpro vernieuwt wereldwijde socialmediastrategie, wil diversiteit omarmen

De strategie is ontwikkeld door Dorst & Lesser, dat al tien jaar de social partner van Alpro is.

Socialmedia-uitingen van Alpro
Afbeelding: aangeleverd

Alpro, producent van plantaardige dranken en voedsel, vernieuwt zijn wereldwijde merkstrategie op sociale media. Die strategie heet op sociale media 'Feed Your You' en is ontwikkeld door Dorst & Lesser, al tien jaar de social partner van het merk.

Imperfectie van de realiteit

Concreet gebruikt Alpro op sociale media nu speelsere content voor platforms als Pinterest, YouTube, TikTok en Meta (Facebook en Instagram). De strategie richt zich op het omarmen van diversiteit en aandacht voor de verschillende manieren waarop je de verschillende producten van Alpro kunt consumeren. 

De Feed Your You-strategie laat volgens Dorst & Lesser content zien die 'de imperfectie van de realiteit viert.' Dat is volgens het bedrijf hard nodig omdat mensen graag op sociale media de beste kant van zichzelf laten zien. Alpro en Dorst & Lesser zien daar geen noodzaak voor als je bijvoorbeeld met haast een plantaardige smoothie maakt?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie