Overslaan en naar de inhoud gaan

Frontale aanval van Wakker Dier op McDonald's: 'Plofkipjes, spaar ze allemaal!'

Wakker Dier: 'De wrange kant van de ogenschijnlijk luchtige boodschap is dat de kipnuggets in de vrolijke Happy Meal doos zijn gemaakt met…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wakker Dier start vandaag een campagne tegen de plofkip in het McNuggets Happy Meal van McDonald’s. Wakker Dier zegt in een verklaring: &;Met de tv-reclame "Plofkipjes, spaar ze allemaal!" haken wij op ogenschijnlijk luchtige wijze aan bij de speeltjes die McDonald’s in het Happy Meal stopt om haar jongste klanten het familierestaurant in te trekken. Maar de wrange kant van de boodschap is dat de kipnuggets in de vrolijke Happy Meal doos zijn gemaakt met plofkip. Met de commercial over kreupele Cripple, volgevreten Fatty, oververhitte Puffy en Blisty met zijn voetzweren wijst Wakker Dier de ouders van jonge kinderen op het dierenleed achter de kipnuggets.&; Wakker Dier zegt voor deze actie per mail contact te hebben gehad met McDonald&;s.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in