Marketing Insights: van data naar dashboard | Oxyma expertsessie 2 oktober

Wil jij met dashboarding aan de slag of hier meer over weten? Meld je dan aan voor het event op dinsdag 2 oktober!

Oxyma

Om grip te krijgen op je activiteiten, is het essentieel om continu en goed inzicht te hebben in de onderliggende feiten. Een performance dashboard geeft deze inzichten helder weer. Wil jij met dashboarding aan de slag of hier meer over weten? Meld je dan aan voor het event op dinsdag 2 oktober!

Zie snel welke data relevant zijn voor je campagnes, je klanten én hun gedrag en gebruik performance dashboards om de inzichten van je acties beschikbaar en leesbaar te maken. Tijdens deze expert-sessie vertellen de Insights experts van Oxyma wat het nut is van dashboarding, we delen de meest succesvolle cases ter inspiratie en nemen je mee in de weg naar het ultieme dashboard, zodat je zelf snel aan de slag kunt.

Schrijf je nu in

Inschrijven voor dit gratis event doe je hier.

Alles wat je moet weten

Datum: Dinsdag 2 oktober

Tijd: Inloop vanaf 14:30, de sessie is van 15:00 tot 17:00 met afsluitend een borrel mét Rotterdamse bitterballen

Locatie: Oxyma HQ, Vasteland 74 (in HNK locatie Vasteland), parkeren Erasmusbrug

Voor wie? Iedereen! Maar éxtra interessant voor (marketing) managers, (CRM) marketeers en product owners. (mogelijke) gebruikers van het dashboard dus.

Kosten: Gratis

Agenda

15:00 Inloop

15:30 Oxyma insights & dashboarding

16:00 Roadmap & demo: Hoe komt een dashboard tot stand?

16:15 Feyenoord case: Nóg korter op de bal zitten

17:00 Q&A met afsluitend een borrel

Meer over Oxyma insights

Wij vertalen data naar inzichten. Dit gebeurt o.a. door het bouwen van performance dashboards, het toepassen van advanced analytics en het uitvoeren van predictive modelling. Op basis van deze inzichten adviseren wij onze opdrachtgevers, zodat zij hun marketingactiviteiten verder kunnen optimaliseren. Hierbij maken we gebruik van hedendaagse technologie, programma’s en statistische software.

Oxyma insights werkt voor opdrachtgevers als KPN, marlies|dekkers, Unilever en T-Mobile.

Misschien is dit artikel over het Campaign Insights Dashboard interessant voor je.

Meer weten? Remco Weijers, Oxyma's data strategist, kan je meer insights geven!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →