MeMo2 komt met platform voor continue monitoring shopgedrag

THX Shopper Analytics verbreding van het bestaande THX-platform.

MeMo2 komt in Nederland en België met het THX Shopper Analytics platform. Dit geautomatiseerde platform monitort voortdurend het (cross)media-, consumptie- en verplaatsingsgedrag van een representatieve groep van ruim 10.000 consumenten.

Het Shopper Analytics platform omvat alle supermarkten, tankstations, treinstations, luchthavens en andere outlets. Ook digitale media worden meegenomen.

Met het Shopper Analytics platform wil MeMo2 zowel retailers als CPG/FMCG-merken snel inzicht bieden in aankoopbeslissingen. Ook faciliteert het platform interactieve conversaties met consumenten, voor verdieping op de ervaringen en motieven rondom aankoopbeslissingen en de kracht van het merk.

Marcel Vogels, oprichter MeMo2: 'Door een representatieve en grote groep shoppers geautomatiseerd te kunnen monitoren in hun dagelijkse bestaan, ervaren CPG/FMCG merken en retailers de werkelijke effectiviteit van crossmediacampagnes, promotionele acties, sportsponsoring, distributie, verpakking en instore investeringen. We bieden merken ook de mogelijkheid om in direct contact te treden met deze shoppers om zo een hechte relatie op te bouwen.'

THX Shopper Analytics is een verbreding van het bestaande THX-platform wat MeMo2 in 2019
 in Nederland introduceerde. THX vormt een geïntegreerde oplossing voor het meten van real-time consumentengedrag en crossmedia reclame-effectiviteit en kan de onderliggende werking tussen media, merk, marketing, winkel- en salesprestaties vaststellen. Vorig jaar won het THX-platform verschillende (inter)nationale marketing- en researchprijzen.  

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie