Essensor is bij de MOAwards 2022 uitgeroepen tot Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar. Marcel Paquay van Walibi Holland werd gelauwerd als beste Insights Professional aan bedrijfszijde, Eva Gerritse van Blauw werd dit aan bureaukant
De jaarlijkse prijzen van de MOA, het Expertise Center voor Marketing Insights werden donderdagavond voor de 15e keer uitgereikt, in Maarssen.
Zes awards
Er waren in totaal zes categorieën. Naast de drie genoemde winnaars werd Simone Neeling van VodafoneZiggo uitgeroepen tot Digital & Webanalist van 2022.
In de categorie Young Talent van het jaar ging Jamie van der Heijde (Braingineers) dankzij haar gloedvolle betoog met de titel en de award naar huis.
Uitgeroepen tot Insights Scientist van 2022 is Mirella Kleijnen. Als Hoogleraar Customer Experience Management aan de VU Amsterdam doet Mirella al jaren onderzoek op het snijvlak van technologie en customer experience.
Koppert Kress, Interpolis en Talpa Network
Tijdens de uitreiking werden Koppert Kress, Interpolis en Talpa Network onthuld als genomineerden voor de ‘Data & Insights Company of the Year’ Award. Deze nieuwe award wordt uitgereikt tijdens Mie’22 op 21 september.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!