Overslaan en naar de inhoud gaan

De online advertentiemarkt zoekt vaker naar nieuwe strategieën, merkt ook ABN Amro

Een onderzoek onder 544 werknemers van adverteerders, bureaus en uitgevers levert interessante conclusies op.
online adverteren
© Afbeelding: Shutterstock
online adverteren
© Afbeelding: Shutterstock

Adverteerders, mediabureaus en uitgevers verkennen vaker privacyvriendelijkere alternatieven voor gepersonaliseerde online reclames. Dat doen zij met name omdat de privacywetgeving strenger wordt en de wensen van de consument veranderen. Contextueel adverteren wint aan terrein, net als het gebruiken van first-party data. Dat meldt ABN Amro op basis van onderzoek onder 544 medewerkers in de online advertentiemarkt.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in