Veel bedrijven denken dat ze eerst veel data nodig hebben voor datadriven marketing. Hierdoor weerhoudt het ze ervan om ermee te beginnen. Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School staan Ceesjan de Vos (Ternair) en Kees Groenewoud (Cmotions) stil bij de vraag hoe je op een praktische manier beter kunt targetten en personaliseren. Dit realiseren ze ook nog zonder daarvoor eerst een 360 graden klantbeeld vast te stellen.
Dit kun je verwachten
Aan de hand van praktijkcases laten Ceesjan en Kees zien hoe je op een praktische manier distributiekanalen, content en data met elkaar verbindt. De clinic zit vol voorbeelden voor marketeers die snel waarde willen halen uit data.
Over Kees Groenewoud
Kees Groenewoud is directeur van Cmotions. Hij helpt profit en non profit organisaties klantgerichter te werken door o.a. het omzetten van (klant)data in kennis voor het maximaliseren van de waarde van en voor de klant. Zowel via offline als via online kanalen. Kees' expertisegebieden zijn creatief ondernemerschap, marketing, sales, customer service en consultancy.
Over Ceesjan de Vos
Ceesjan heeft als marketing director ruime ervaring in het begeleiden van digitale en klantdata-gedreven marketingtransities. Na dit jaren in de media (Wolters Kluwer, Vakmedianet) vanuit klantzijde te hebben ontwikkeld, helpt hij nu klanten vanuit bureauzijde bij Ternair Marketing Automation met het ontsluiten en activeren van hun data met software en dienstverlening.
Gratis aanmelden
- Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
- De clinic wordt gehouden op 15 februari 2023 van 09:30 - 11:00 uur
- De clinic zal te volgen zijn via een live-stream
- Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!