CRM strategie draait om het leveren van meerwaarde aan klanten en daardoor waarde voor de organisatie. Maar hoe kom je tot een CRM strategie en hoe zorg je voor een succesvolle implementatie? Dat leer je tijdens de 2-daagse training CRM Strategie van Beeckestijn Business School.
Leer in 2 dagen:
- Wat er nodig is voor succesvol customer relationship management
- Hoe je een klantbestand analyseert en segmenteert op basis van klantwaarde
- Een CRM strategie bedenken
- Wat de randvoorwaarden voor implementatie van de CRM strategie zijn
- Een CRM business case opstellen
Naast de theorie ga je direct de kennis toepassen in opdrachten en een groepscase. Op deze manier kun je direct na de training jouw kennis toepassen in je eigen organisatie.
Voor wie?
Wil jij meer uit CRM halen en heb je enige ervaring met CRM? Vind je het prettig om kennis direct in de praktijk toe te passen? Dan is deze training zeer geschikt voor jou!
Praktische informatie
Datum: 16 september
Locatie: Amsterdam, Capelle aan den IJssel, Eindhoven, Leusden, Online , Utrecht, Zwolle
Studiebelasting: 2 dagen
Kosten: €995,- (excl. BTW)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!