Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwssite Numrush lanceert online magazine Rush

Het eerste nummer is ontwikkeld in samenwerking met Samsung Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nieuwssite lanceert het online magazine Rush. Het magazine richt zich op de impact van innovatie en nieuwe technologie op het dagelijks leven. Het thema van de eerste editie is &;de toekomst van het onderwijs&;.

related partner content for mobile comes here

Het eerste nummer van Rush magazine werd ontwikkeld in samenwerking met Samsung Nederland, wat graag meer aandacht wil genereren voor , een samenwerking tussen bedrijven en onderwijsinstellingen om het basisonderwijs naar een hoger plan te tillen.

De redactie had journalistieke vrijheid bij het maken en Samsung nam een deel van de productiekosten voor zijn rekening, aldus Rush. ‘Wij geloven dat dit het businessmodel van de toekomst is voor online uitgeverijen’, aldus Marjolijn Kamphuis, mede-oprichter van Numrush. ‘Wij willen dat onze stukken door zo veel mogelijk mensen gelezen worden en dus bieden we met Numrush een gratis contentplatform voor onze lezers. Het bedrijfsleven zal dit in de toekomst hopelijk steeds vaker mogelijk gaan maken. Ons doel is immers hetzelfde: Zoveel mogelijk lezers bereiken en informeren over de wijze waarop technologie onze maatschappij verandert.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in