Brilliant New Products: Consumer Match or Mismatch?

MOA Topic of the Year 2020

Organisaties moeten innoveren om winstgevend te blijven en lanceren dan ook veel nieuwe producten en diensten. Er zijn echter nog steeds veel nieuwe producten/diensten die floppen, omdat de retailer ze niet in het assortiment opneemt en/of omdat de consument het nieuwe product/de nieuwe dienst niet meteen omarmt. Inzichten in de redenen waarom nieuwe producten/diensten succesvol worden dan wel floppen zijn dan ook uitermate belangrijk. Om deze reden is “Brilliant New Products: Consumer Match or Mismatch?” als Topic of the Year 2020 gekozen.

Uitgave Topic of the Year 2020

In juni 2020 zal de topic-uitgave “Brilliant New Products: Consumer Match or Mismatch” verschijnen. Dit boek bevat een bundeling van artikelen en cases rondom het topic vanuit zowel de wetenschap als de praktijk. Wil je een inhoudelijke bijdrage leveren aan dit boek? Stuur dan een praktijkcase/ artikel in dat antwoord geeft op het waarom van het falen van nieuwe producten/diensten dan wel over de manieren waarop je nieuwe producten/diensten kunt laten slagen.

Insights Scientist of the Year

De keuze voor een Topic of the Year is onderdeel van de uitreiking van de MOAward Insights Scientist of the Year. Wetenschappers kunnen meedingen naar deze prijs door een publicatie in te zenden die aansluit bij het topic. Tevens is er een symposium rondom het topic op 23 april 2020 in Amsterdam.


Kijk voor meer informatie op moawards.nl of stuur een email naar moawards@moawards.nl

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →