Over biersmaak valt niet te twisten, maar op social media is Amstel Bier allesbehalve zuur of bitter. Ze reageren smaakvol op iedereen, en dat is best wel genieten.
1. Zo maakt Amstel Bier graag gebruik van treffende afbeeldingen als reacties.
2. En begrijpen ze hun fans heel goed.
3. Grappen maken zijn ze absoluut niet vies van.
4. Wel van berichtjes over de concurrent.
5. Inhaken doen ze ook als de beste.
6. Want ze kennen hun fans maar al te goed.
7. Ze zijn niet op hun mondje gevallen.
8. Ze leggen je graag nog even het verschil uit tussen slootwater en Amstel bier.
9. En waarderen elke reactie.
10. Tot op zekere hoogte dan.
Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!