Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe verkiezing Nationale Naamprijs moet naamgeving meer erkenning geven

Inzenden kan tot 16 mei.
floris
Initiatiefnemer Floris Hülsmann: 'Naamgeving wordt vaak als bijzaak gezien.'
floris
Initiatiefnemer Floris Hülsmann: 'Naamgeving wordt vaak als bijzaak gezien.'

Floris Hülsmann van bureau Namarama presenteert de eerste editie van de Nationale Naamprijs: een prijs voor de sterkste en mooiste merknamen van Nederland.

'Merken bouwen begint met een naam die klopt', zegt Hülsmann. 'Toch wordt naamgeving door veel ondernemers vaak onderschat of als bijzaak gezien. Terwijl een naam alles in zich heeft: strategie, gevoel, onderscheid en ambitie. De juiste naam is de ultieme pitch van je bedrijf. Daarom verdient naamgeving meer erkenning en ja, zelfs een prijs.'

Inzenden

Er zijn drie categorieën: Beste bedrijfsnaam, Mooiste merknaam en Sterkste rebranding. Inzenden kan tot vrijdag 16 mei. De winnaars worden in juni bekendgemaakt.

Hülsmann: 'Iedereen in Nederland kan meedoen: ondernemers, bureaus, marketeers of simpelweg fans van een sterke naam.'

De jury bestaat uit Gerhard te Velde (ondernemer en podcastmaker), Stephan Gonnissen (art-director), Ariane van Mancius (Nownexnext) en Bas Kist (Chiever).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in