
Floris Hülsmann van bureau Namarama presenteert de eerste editie van de Nationale Naamprijs: een prijs voor de sterkste en mooiste merknamen van Nederland.
'Merken bouwen begint met een naam die klopt', zegt Hülsmann. 'Toch wordt naamgeving door veel ondernemers vaak onderschat of als bijzaak gezien. Terwijl een naam alles in zich heeft: strategie, gevoel, onderscheid en ambitie. De juiste naam is de ultieme pitch van je bedrijf. Daarom verdient naamgeving meer erkenning en ja, zelfs een prijs.'
Inzenden
Er zijn drie categorieën: Beste bedrijfsnaam, Mooiste merknaam en Sterkste rebranding. Inzenden kan tot vrijdag 16 mei. De winnaars worden in juni bekendgemaakt.
Hülsmann: 'Iedereen in Nederland kan meedoen: ondernemers, bureaus, marketeers of simpelweg fans van een sterke naam.'
De jury bestaat uit Gerhard te Velde (ondernemer en podcastmaker), Stephan Gonnissen (art-director), Ariane van Mancius (Nownexnext) en Bas Kist (Chiever).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee