Zeventien nieuwe klanten Tapps
E-mailmarketing bureau Tapps heeft onlangs zeventien nieuwe opdrachtgevers toegevoegd aan zijn adverteerdersportfolio.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om Avic/T-Mobile, British Airways, Bruna, Fontys Hogescholen, Fortis Bank, Getronics PinkRoccade, IBM, Interpolis, MasterCard, Mona, Monsterboard.nl, Movie Park Germany, NCDO (het jaar van de sport van de Verenigde Naties), Opel, Pluimen, Renault en Vereniging Eigen Huis.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Govert van Eerde, directeur van TAPPS: ‘E-mail marketing is onontbeerlijk voor bedrijven in de segmenten telecom, personal finance, vrije tijd & entertainment en automotive. Het mediakanaal e-mail wordt niet alleen ingezet om nieuwe klanten te werven via externe e-mail bestanden, maar ook als brandingtool en onder andere ten behoeve van sampling.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTapps werkt inmiddels voor ruim 160 adverteerders.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid