‘Zelfregulering reclamebranche belangrijk binnen EU’
De Europese Unie zoekt samenwerking met de reclame-industrie om tot een stevig Europees kader voor reclamewetgeving te komen.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat zei EU-commissaris David Byrne tijdens het jubileumcongres van de 50-jarige WFA, dat van 27 tot 29 oktober plaatshad in Brussel. De commissaris sprak ook over het rapport van de Food Standards Agency. Het feit dat in dit rapport op kinderen gerichte reclame hard wordt aangepakt, moet volgens Byrne wel in perspectief worden gezien. Bij het grootste deel van de consumentenreclame zijn de restricties betrekkelijk laag vergeleken met bijvoorbeeld tabaksreclame. Dat betekent dat de regelgeving wel binnen de proporties moet liggen en dat gedetailleerde wetgeving niet altijd de oplossing is (Bron: AIG Notices via BVA.nl).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid