Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP koopt weer bureau voor Red Cell-netwerk

WPP heeft wederom een bureau overgenomen en toegevoegd aan zijn ambitieuze Red Cell-netwerk. Voor het Londense HHCL & Partners betaalde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarnaast werd afgesproken dat er nog eens zo’n 750.000 euro betaald zal worden als het bureau meer dan 11,8 miljoen euro omzet haalt. Als een andere partij de vorige eigenaar van HHCL ‒ Chime Communications ‒ overneemt, heeft WPP het recht bedongen de overige 51 procent van HHCL over te nemen. Het bureau gaat overigens HHCL/Red Cell heten. WPP wil van Red Cell zijn vierde wereldwijde netwerk maken, naast O&M, Y&R en JWT.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in