Vernieuwde Hunkemöller App nu live


[PERSBERICHT] !
Eerste resultaten
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Hunkemöller App is in drie maanden tijd al meer dan 50.000 keer gedownload waarbij de Mobiele Membercard zeer actief wordt gebruikt. De applicatie was tevens genomineerd voor de Dutch Interactive Awards en heeft veel positieve recensies ontvangen van gebruikers. Verder ziet Hunkemöller dat klanten steeds vaker direct producten bestellen via tablets en smartphones.
Nieuwe Functies
Met de vernieuwde App zijn de ‘New Arrivals’ in de app te bekijken. Verder worden klanten op de hoogte gehouden van belangrijke nieuwtjes en aanbiedingen middels Push Notificaties. De App bevat nu tevens een handige QR Code scanner wat het voor klanten eenvoudiger maakt om filmpjes en productinformatie van Hunkemöller te bekijken. PayPal is toegevoegd als mobiele betaalmethode om mobiel shoppen nog makkelijker te maken. Tot slot bevat de App de nieuwe editie van het ‘So Me Magazine’ summer 2012.
‘Hunkemöller speelt hiermee goed in op het veranderende gedrag van de consument en is tevens een schoolvoorbeeld voor andere retailers. We zijn dan ook zeer vereerd dat we Hunkemöller International kunnen ondersteunen bij de implementatie en uitrol van hun mobiele strategie ’ aldus Nishant Dogra, Managing Director van Mobile Strategy.
Transformatie
Eerder deze maand gaf de CEO van Hunkemöller, Philip Mountford aan dat de Hunkemöller winkels binnen vijf jaar compleet getransformeerd zullen zijn met onder andere eigen applicaties en tablets in de flagshipstores.
Win Actie
Speciaal voor de lancering van de tweede versie van de App heeft Hunkemöller in samenwerking met Samsung een winactie gelanceerd. Om kans te maken op een Samsung Galaxy S2 dienen deelnemers gedurende de actieperiode de App te downloaden en Member te worden. Bestaande Members dienen in te loggen in de App om kans te maken.
Digitale Membercard
Hunkemöller is het eerste merk dat een digitale Membercard App heeft gelanceerd. De App, ontwikkeld door Mobile Strategy, zorgt er voor dat Members de Hunkemöller Membercard nu altijd digitaal bij zich dragen op hun smartphone. De Nederlandse en Duitse winkels zijn als eerste uitgerust met speciale scanners die deze digitale Membercard vanaf de smartphone kunnen lezen en scannen. Op deze manier kunnen er ook punten worden gespaarden uitgegeven met de digitale Membercard.
De App is te downloaden in de Android Market en in de Apple Appstore voor de Nederlandse en Duitse markt.
Mobile Marketing Nederland 2012
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid