Overslaan en naar de inhoud gaan

Vernieuwde Hunkemöller App nu live

In navolging van de succesvolle lancering van de Hunkemöller App eerder dit jaar, is deze week een vernieuwde versie gereleased. Met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT] !

related partner content for mobile comes here

Eerste resultaten

De Hunkemöller App is in drie maanden tijd al meer dan 50.000 keer gedownload waarbij de Mobiele Membercard zeer actief wordt gebruikt. De applicatie was tevens genomineerd voor de Dutch Interactive Awards en heeft veel positieve recensies ontvangen van gebruikers. Verder ziet Hunkemöller dat klanten steeds vaker direct producten bestellen via tablets en smartphones.

Nieuwe Functies

Met de vernieuwde App zijn de ‘New Arrivals’ in de app te bekijken. Verder worden klanten op de hoogte gehouden van belangrijke nieuwtjes en aanbiedingen middels Push Notificaties. De App bevat nu tevens een handige QR Code scanner wat het voor klanten eenvoudiger maakt om filmpjes en productinformatie van Hunkemöller te bekijken. PayPal is toegevoegd als mobiele betaalmethode om mobiel shoppen nog makkelijker te maken. Tot slot bevat de App de nieuwe editie van het ‘So Me Magazine’ summer 2012.

‘Hunkemöller speelt hiermee goed in op het veranderende gedrag van de consument en is tevens een schoolvoorbeeld voor andere retailers. We zijn dan ook zeer vereerd dat we Hunkemöller International kunnen ondersteunen bij de implementatie en uitrol van hun mobiele strategie ’ aldus Nishant Dogra, Managing Director van Mobile Strategy.

Transformatie

Eerder deze maand gaf de CEO van Hunkemöller, Philip Mountford aan dat de Hunkemöller winkels binnen vijf jaar compleet getransformeerd zullen zijn met onder andere eigen applicaties en tablets in de flagshipstores.

Win Actie

Speciaal voor de lancering van de tweede versie van de App heeft Hunkemöller in samenwerking met Samsung een winactie gelanceerd. Om kans te maken op een Samsung Galaxy S2 dienen deelnemers gedurende de actieperiode de App te downloaden en Member te worden. Bestaande Members dienen in te loggen in de App om kans te maken.

Digitale Membercard

Hunkemöller is het eerste merk dat een digitale Membercard App heeft gelanceerd. De App, ontwikkeld door Mobile Strategy, zorgt er voor dat Members de Hunkemöller Membercard nu altijd digitaal bij zich dragen op hun smartphone. De Nederlandse en Duitse winkels zijn als eerste uitgerust met speciale scanners die deze digitale Membercard vanaf de smartphone kunnen lezen en scannen. Op deze manier kunnen er ook punten worden gespaarden uitgegeven met de digitale Membercard.

De App is te downloaden in de Android Market en in de Apple Appstore voor de Nederlandse en Duitse markt.

Mobile Marketing Nederland 2012

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in