Van Harrewijen en Lebbink starten USP Company
De creatieven zijn op freelancebasis in te huren om producten, diensten en merken ‘te voorzien van waardevolle usp's’. De oprichters zeggen te gaan werken op het snijvlak van strategie en creatie.
'Jarenlang hebben we ervaren hoeveel tijd en geld er verspild wordt als een reclamecampagne gemaakt moet worden voor een product of dienst zonder een aanwijsbare Unique Selling Proposition. Bedrijven kunnen beter een einde maken aan hun Me-too positie. Een sterke USP is de beste manier om een merk waardevol te maken', zo lichten ze toe.
The USP Company zet zijn creatieve talent op freelance basis in om producten, diensten en dus merken weer te voorzien van waardevolle USP’s. 'We zoeken samenwerking met merken en partijen die de output van hun brainstorm of innovatieproces over marketingvraagstukken creatief willen "boosten".'
Van Harrewijen (41) werkte tot eind 2006 als creative director/partner bij Van Walbeek Etcetera. Hij won vier Effie’s en was vanaf 2002 lid van de Effiejury. Ron Lebbink (46) was tot 2005 creative director bij Grey en werkte hierna langere tijd met Van Harrewijen in teamverband.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid