Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Harrewijen en Lebbink starten USP Company

Willem van Harrewijen en Ron Lebbink beginnen samen The USP Company.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De creatieven zijn op freelancebasis in te huren om producten, diensten en merken ‘te voorzien van waardevolle usp's’. De oprichters zeggen te gaan werken op het snijvlak van strategie en creatie.
'Jarenlang hebben we ervaren hoeveel tijd en geld er verspild wordt als een reclamecampagne gemaakt moet worden voor een product of dienst zonder een aanwijsbare Unique Selling Proposition. Bedrijven kunnen beter een einde maken aan hun Me-too positie. Een sterke USP is de beste manier om een merk waardevol te maken', zo lichten ze toe.
The USP Company zet zijn creatieve talent op freelance basis in om producten, diensten en dus merken weer te voorzien van waardevolle USP’s. 'We zoeken samenwerking met merken en partijen die de output van hun brainstorm of innovatieproces over marketingvraagstukken creatief willen "boosten".'

related partner content for mobile comes here

Van Harrewijen (41) werkte tot eind 2006 als creative director/partner bij Van Walbeek Etcetera. Hij won vier Effie’s en was vanaf 2002 lid van de Effiejury. Ron Lebbink (46) was tot 2005 creative director bij Grey en werkte hierna langere tijd met Van Harrewijen in teamverband.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in