Overslaan en naar de inhoud gaan

Unox, Wehkamp en Jaspers winnen VROUW awards

De Telegraaf heeft gisteren de jaarlijkse VROUW-awards uitgedeeld. De Olympische Winterspelen inhaker "We 'want' Unox" van Being There is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder de producten die de prijzen vielen waren Elvive Total Repair 5 van L’Oréal Paris in de categorie Beauty en The Garden Collection van H&M in de categorie Mode. Yvon Jaspers won de speciale Bekende Nederlanders award vanwege haar werk voor het Ronald McDonald Kinderfonds. In de nieuwe categorieën Online Winkel en Awareness wonnen achtereenvolgens wehkamp.nl en Max Havelaar Fairtrade.

related partner content for mobile comes here

Ruim 10.000 lezeressen van De Telegraaf-bijlage VROUW hebben gestemd op hun favoriete producten, winkelketens, reclamecampagne en Bekende Nederlander. De genomineerden waren vooraf bepaald aan de hand van 'de kernwaarden van VROUW': oorspronkelijk en informatief, toegankelijk en gespreksbepalend, emotioneel en positief, herkenbaar en betrokken en VROUW is puur Hollands.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in