Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabo (1), Philips (2) en Shell (3) beste arbeidsmarktimago

De open vraag naar de drie meest favoriete werkgevers onder hoogopgeleiden heeft in het Intermediair Imago Onderzoek 2010 de volgende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De open vraag naar de drie meest favoriete werkgevers onder hoogopgeleiden heeft in het 2010 de volgende top-10 opgeleverd: Rabobank (1), Philips (2), Shell (3), Unilever (4), ING (5), KLM (6), Heineken (7), Ahold (8), TNO (9) en Google (10).

related partner content for mobile comes here

Net als vorig jaar is de Rabobank de meest favoriete werkgever onder hoogopgeleiden. Philips en Shell completeren de top-3. Het imago van de Rabobank heeft dus niet geleden onder de bankencrisis. ING is gestegen van 6 naar 5. ABN Amro staat net als in 2009 op plaats 11. Nieuwkomer in de top-10 is Google.
Daarnaast heeft Intermediair ook awards uitgereikt aan favoriete werkgevers in diverse subcategorieën.

Non-profit: politie Gemeenten: gemeente Amsterdam
Ministeries: Ministerie van Buitenlandse Zaken
Accountancy: KPMG Ict: Microsoft Consultancy: Accenture
Financiële instellingen: Rabobank
High potentials: Philips Multicultureel talent: Rabobank
Starters: Unilever

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in