Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever wil schoonmaakdiensten verkopen

Een jaar na de met veel tromgeroffel aangekondigde introductie, is Unilever alweer op zoek naar kopers voor de huishoudelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

werd in maart 2000 als proef opgericht in Zuidwest Londen om te testen of het concept uit zou kunnen groeien tot een grootschalig winstgevend schoonmaak- en wasserijbedrijf. Na evaluatie is Unilever tot de conclusie gekomen dat het concept weliswaar sterk is en uitbreiding mogelijk zou zijn, maar dat ‘de bedrijfsprioriteiten elders liggen’.

related partner content for mobile comes here

Volgens David Ball, CEO van Myhome Services Ltd, heeft Unilever veel geleerd van de proefperiode. ‘Door het bedrijf is onze kennis over consumenten en hun schoonmaakgewoonten sterk toegenomen. We ontvingen 50.000 informatieverzoeken voor de diensten en hebben een bestand van 2000 klanten. Het is duidelijk dat er bij de consument veel behoefte bestaat aan een dergelijke dienst.’De nieuwe eigenaar zou volgens Ball beter in staat moeten zijn het bedrijf tot volle bloei te laten komen en in heel Engeland land uit te rollen.Myhome Services heeft 160 mensen in dienst, waarvan er 100 direct betrokken zijn bij de schoonmaakwerkzaamheden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in