Grolsch kiest PPGH/JWT als bureau
Na een competitie tussen vier reclameadviesbureaus heeft Grolsche Bierbrouwerij Nederland besloten het merk Grolsch onder te brengen bij…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
"Hoewel ook de andere deelnemers aan de competitie goed werk hebben gepresenteerd, zijn de voorstellen van PPGH/JWT als het best passend beoordeeld", meldt de brouwerij. Naar verwachting zal de nieuwe Grolsch campagne rond de jaarwisseling zichtbaar zijn. Daarmee komt een eind aan de Komt tijd, komt Grolsch-campagne van de laatste jaren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De andere bureaus in de competitie waren FHV/BBDO, dat de klant de laatste 11 jaar behandelde, Lowe Lintas en Van Walbeek Etcetera.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid