Overslaan en naar de inhoud gaan

Beleggingssites nog lange weg te gaan

Van de Nederlandse internetgebruikers overweegt 15 procent om binnen een half jaar een beleggingsrekening te openen op internet. Onder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek van het onderzoeksbureau MetrixLab blijkt dat internetgebruikers de mogelijkheden van het online beleggen niet of nauwelijks kennen. Zo weet de helft niet dat je via internet direct in

related partner content for mobile comes here

aandelen kunt handelen en slechts 66 procent verwacht real-time koersinformatie, terwijl alle onderzochte partijen dit aanbieden. Volgens ruim de helft van de bezoekers bieden de sites onvoldoende informatie om te kunnen beslissen om er een online beleggingsrekening te openen. MetrixLab meet op basis van de zelfontwikkelde XSment-methode de

gebruikersbeleving op websites.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in