UM Studios ontwikkelt contentcampagne Fernandes
Het Surinaamse frisdrankmerk wil jongeren inspireren om 'meer te relaxen'.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_pro_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_pro_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vanuit de Surinaamse #NoSpang-mentaliteit ontwikkelde Fernandes samen met UM Studios afgelopen zomer een campagne om Nederlandse jongeren tussen 16 en 24 jaar meer te laten relaxen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid