Twee Webby-awards Euro RSCG 4D
Euro RSCG 4D (Amsterdam) heeft met twee Volvo-campagnes twee Webby Awards in de wacht gesleept.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zowel de campagne voor ‘Volvo C30: A product of Free Will’ als Volvo’s ‘The Hunt’ werden met een Webby Award bekroond. A Product of Free Will won in the categorie ‘Website - Automotive’. The Hunt viel in de categorie ‘Interactive Advertising - Best Game’ in de prijzen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Martijn Sengers, creatief directeur bij Euro RSCG 4D: ‘De Webby Award is geen pure reclameprijs, maar vooral een internetprijs. En breder dan uitreikingen in de reclamewereld. Het gaat erom dat je ook echt iets aan het web hebt toegevoegd.’
Zie ook hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid