Overslaan en naar de inhoud gaan

Tiscali hoofdsponsor Film Festival

Internetbedrijf Tiscali is de nieuwe hoofdsponsor van het Nederlands Film Festival. Tiscali ‘adopteert’ het Gouden Kalf voor de Tiscali…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tiscali meldt verder dat het in het eerste kwartaal van dit jaar een bedrijfsresultaat heeft geboekt van 23,9 miljoen euro. In dezelfde periode vorig jaar was dat 15,6 miljoen euro. Het bedrijf zag de omzet fors toenemen, met 26 procent naar 267,1 miljoen euro. Het bedrijfsresultaat is in vergelijking met het laatste kwartaal van vorig jaar lager uitgevallen. Dat komt omdat Tiscali veel geld kwijt was aan marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in