Overslaan en naar de inhoud gaan

Time Warner praat met Microsoft

Het Amerikaanse mediaconcern Time Warner is in gesprek met Microsoft over gezamenlijke versterking van hun internetactiviteiten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De krant New York Post meldde gisteren dat een fusie tussen internetaanbieder AOL (Time Warner) en het
MSN-netwerk van Microsoft een van de onderwerpen is. The Wall Street Journal maakte melding van een mogelijke krachtenbundeling van de advertentieverkoop op internet.
Beide concerns hebben nu grote moeite om op internet
concurrentie te bieden aan de internetbedrijven Yahoo en Google, die het merendeel van de advertentieopbrengsten opslokken. Microsoft en AOL genereren wel heel veel verkeer op hun websites.

related partner content for mobile comes here

De gesprekken zouden zich in een pril stadium bevinden. De beurskoers van Time Warner steeg donderdag op Wall Street met 3 procent door de geruchten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in