Overslaan en naar de inhoud gaan

Timberland X Bonanza Coffee

De social currency-trend groeit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naarmate meer en meer merken verschillende manieren verkennen om hun publiek te raken, zijn het vaak de eenvoudige ideeën die de grootste aandacht genereren.

related partner content for mobile comes here

Een eenvoudige, maar slimme samenwerking tussen het modemerk Timberland en lokale koffie-experts Bonanza tijdens de fashion week begin juli in Berlijn viel op.

In de Timberland flagship store was een .

Met een tweet, Instagram- of facebookpostingt met de hashtag kocht je een verse koffie of cookie. Dat klink als muziek in de oren voor de meeste fashionista’s op weg naar de modeweek.

Het is niet alleen de eenvoud van deze merkactivering die ik leuk vind, maar ook hoe de samenwerking past bij zowel de identiteit van beide merken, als die van de doelgroep.

De ‘mode’-consumptie kan vaak zowel visueel als fysiek gedaan worden en het gebruik van je sociale netwerk om het ‘ego’ van je merk én klant zo masseren, is ronduit geniaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in