They winnaar Persgroep Crea Bea inhaakwedstrijd
De Persgroep had creatieven uitgedaagd in te haken op de 75e verjaardag van Koningin Beatrix op 31 januari en/of de mogelijke troonwisseling. Laura Obdeijn en Marloes Janssen van They slaagde daar volgens de jury - Thijs Biersteker van Wieden + Kennedy, Remy Kurpershoek van BSUR en Christiaan Ruesink, hoofdredacteur AD - en AD-lezers het beste in. Zij maakten een inhaker voor Vodafone. They wint een gratis plaatsing van de advertentie in het AD en een lang weekend naar Londen.
De Persgroep Advertising ontving in totaal 20 inzendingen van o.a. JWT Amsterdam, Ogilvy en Boomerang Create.Thijs Biersteker van Wieden + Kennedy, Remy Kurpershoek van BSUR en Christiaan Ruesink, hoofdredacteur AD – zich over de inzendingen. Lezers van het AD hebben via een online vragenlijst hun mening gegeven. Op de tweede en derde plaats zijn geëindigd Door Vriendschap Sterker en Scheepens Reclame Adviseurs met respectievelijk campagnes voor Resto van Harte en Ikea.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid