Overslaan en naar de inhoud gaan

Tempo Team past commercials aan

Uitzendorganisatie Tempo Team gaat een nieuwe reclamecampagne al na enkele dagen aanpassen onder zware druk van vakbond FNV Bondgenoten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘In die spotjes zegt Tempo Team dat er een nieuwe cao is afgesloten die uitzendwerk veel goedkoper maakt. Dat pikken wij natuurlijk niet. Bij uitzendkrachten wordt zo de indruk gewekt dat hun arbeidsvoorwaarden worden verslechterd’, zegt bestuurder Han Westerhof van Bondgenoten tegen De Telegraaf. Hij heeft van de Randstaddochter geëist dat de reclametekst zo snel mogelijk wordt aangepast.

related partner content for mobile comes here

Directeur Jaap Jan van der Meulen van Tempo Team bevestigt dat de aanpassingen deze week worden gemaakt. ‘De bedoeling was om uit te leggen dat het uitzenden van mensen in de nieuwe cao in veel gevallen goedkoper is dan detacheren. Het was niet onze bedoeling de indruk te wekken dat er geconcurreerd wordt op arbeidsvoorwaarden. Daarom wordt ‘goedkoper’ vervangen door ‘voordeliger’, aldus Van der Meulen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in