Tabaksindustrie komt met antirookcampagne voor jongeren
De tabaksindustrie begint aanstaande donderdag met de campagne ‘ Roken Neeh’ die jongeren van het roken af moet houden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagnes kwam tot stand in een samenwerking tussen het Bureau Voorlichting Tabak (BVT), de Stichting Sigarettenindustrie en de Vereniging Nederlandse Kerftabaksindustrie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne sluit aan bij het ontmoedigingsbeleid dat de tabaksindustrie al enige tijd voert ten aanzien van jongeren en rookwaar. Zo bedrukt Philip Morris sinds een klein jaar de pakjes met de mededeling dat de sigaretten alleen voor volwassenen bedoeld zijn. Ook is het adverteren in jongerenbladen gestaakt of aan banden gelegd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid